Ceremoniemeester 2.jpeg

JULLIE HUWELIJKSDAG

- a perfect day for a perfect day - 

Je weet in grote lijnen wat je wil of misschien nog meer wat je niet wil; welke uitstraling jullie huwelijksdag zal hebben en welke sfeer je wil scheppen. Je gaat op zoek naar de geknipte locatie, een cateraar, DJ, bloemist,... en je beheert zelf jullie budget. Én hopelijk kan je ook genieten van het hele avontuur dat 'weddingplanning' heet. 

 

Als de maanden dan voorbijschuiven en de spanning ondertussen voelbaar aanwezig is wil je uiteraard niets liever dan dat jullie huwelijk een dag wordt zoals je hem had ingebeeld or even better. Right?! Eén dag in jullie leven die vlekkeloos verloopt. Eén dag waarop alles naadloos in elkaar vloeit en vooral niet te snel voorbij raast. En als ook de weergoden meezitten, rijkelijk overgoten is met zonnestralen.

 

De zon kan ik jullie niet beloven (al brand ik met plezier kaarsjes en doe ik schietgebedjes, onder het mom: ‘Baat het niet, dan schaadt het niet’). Wat ik wél kan is jullie in de maanden vooraf bijstaan met mijn advies en ervaring en op de dag zelf paraat staan om van jullie huwelijksdag de mooiste te maken. Ik ben coördinator, ceremoniemeester, huwelijksregisseur, ... Noem het zoals je wil. Maar wat dat dan juist mag betekenen, dat som ik hier graag in grote lijnen even op: 

 

- We starten enkele maanden voordien, waarop we jullie visie over de dag bespreken en zetten alvast de       grote lijnen uit; 

- Samen bepalen we het tijdsverloop van de dag en wat waar en wanneer plaatsvindt;

- Ik stel een gedetailleerd draaiboek op voor alle betrokken partijen en pas deze gedurende de                      voorbereidingen continue aan;

- Op de dag zelf ben ik het aanspreekpunt voor de leveranciers en jullie gasten;

- Houd ik de timing nauwgezet in het oog en stuur eventueel bij als dat nodig is;

- Coördineer ik de suite en dirigeer hen op het juiste moment naar hun juiste plaatsen;

- Verzorg, begeleid en controleer ik het ontvangst, de tafelschikking + tafelverdeling;

- Kondig ik speeches, sketches en de openingsdans aan;

- Leid ik de verplaatsingen van en naar verschillende locaties/ruimtes in goede banen;

- Verzamel ik jullie cadeau’s en enveloppen en leg hen op een veilige, vooraf afgesproken plek;

- ...

 

Think big, think small and think of every challenge this day could bring. Van last minute stoelen verplaatsen, Champagne inschenken, de bestelling bij de traiteur ophalen, de ontbijttafel dekken of afruimen, jassen aannemen, verloren gereden leveranciers opbellen, corsages opspelden, paraplu's uitdelen, trouwringen bewaren, bruidskindjes uit de speeltuin halen, tot omgewaaide decoratie fixen, ... you name it.

Kortom, ik zorg voor een goed verloop van de dag, van begin tot einde. Vanop de eerste rij -maar steeds achter de coulissen- houd ik alles nauwgezet in de gaten, spring ik bij waar nodig en troubleshoot ik elke onvoorziene gebeurtenis. Om jullie huwelijksdag -met of zonder zon- onvergetelijk te maken. 

Omdat geen één huwelijk hetzelfde is pas ik mijn diensten aan jullie noden aan. Tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek, via videocall of bij mij thuis, ben ik jullie sparringpartner en voorzie ik jullie van advies en tips voor de organisatie van jullie dag.

CEREMONIEMEESTER

Wanneer je niets aan het toeval wil overlaten.

Op jullie huwelijksdag hoef jij enkel 'ja' te zeggen. Ik doe de rest. Ik neem alles uit jullie handen. En dat mag je gerust letterlijk nemen: alle kleine én grote details, de coördinatie van 's morgens tot 's avonds en de mooie cadeaus die jullie ontvangen. Vandaag mogen jullie genieten. En zorgeloos de schoonste versie van jezelf zijn.

Email

info@quinta-essentia.be

Telefoon

0472 87 93 95

Social media

  • Instagram
  • Facebook
LogoMark.jpg

Adres

Vinusakker 85

2950 Kapellen

(Vanuit het noorden

van Antwerpen

reis ik overal naartoe)

BTW BE0667 912 405

© 2020 Sanne Umans, All rights reserved | Disclaimer & Privacy